Feels so good when i'm home, 2000 years of chasing has taken it's toll.

2006. Så otroligt länge sedan.




En annan tid, en annan epok. Nu går jag in i ytterligare en ny era. För tre år sen var jag och Frida på en minnespromenad. Idag sågs vi på en fika. Kommer vi ses igen om ytterligare tre år? Eller kommer världen vara en annan då?

För tre år sedan hade min helg sett fullkomligt annorlunda ut än vad den gjort i år. Jag hade inte ens en aning om hur många härliga människor det finns som jag skulle komma att få lära känna. Jag hade ingen aning om hur goda vänner jag skulle komma att få. Och hur goda vänner jag skulle ha kvar. Tack för en galet rolig helg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Glänninge skolan ftw!

Jag är nog kvar här i denna miserabla hålan om tre år med, blir nog större problem att hitta dig tjejen. En äventyrare som får Indiana Jones att skämmas! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback