Its feels alright, but never complete, without you.

Det pirrar och det är helt galet. Min mage spritter loss och jag vet inte vart jag ska bli av. En väska med kläder. En väska med mat och sprit. En väska med skor. En väska med krabbelurer. Klarar jag Norge-resan, början på mitt liv som norsk, med detta tro? Troligtvis inte. Men kollade nyss ut att heltidsjobb på McDonalds ger över 20000kr i månaden så nu ska jag inte skämmas över att enda intervjun jag har är där.

Jag åker imorgon ihop med vapendragaren Hanna. Helgen har spenderats med att träffa folk jag inte kommer träffa på ett tag. Fast Martin får jag ju faktiskt riktigt nära till. Jag har så gosiga vänner. I fredags kom nästan alla som jag älskar mest hit och gick med på att leka alla konstiga lekar jag klurat ut. I lördags träffade jag gamla vänner och kommande Norge-kollegor och tårar rann. I söndags läste jag och brände mig i solen med bilbingo springandes på kvällen. Idag träffade jag underbara vänner och imorn träffar jag ännu en innan jag hinner åka. Jag har så gosiga vänner.



Nej nu ska jag lägga mig, fälla en tår, läsa i min bok och sova. Imorgon blir det upp tidigt för packning och förberedning. Vi ses snart igen!

notis: min familj är också väldigt gosig.


OCH mysteriet kvarstår. Vem är du "Jaaaa du." ?

Kommentarer
Postat av: nathalie

fina bilder sarah. du klarar detta galant! jag komemr och hälsar på sen när jag komemr hem :] <3

2009-08-25 @ 01:47:22
Postat av: Hannah

Japp det är jag, jag är skitbra syster. Och du med. Ha det super minifisengrisen. Älskar dig! PUSS

2009-08-25 @ 10:52:21
Postat av: Frida

saknar dig fan redan, trots att du bara spenderat ungefär en timme på bussen. En stor del av allt roligt med Laholm åker iväg med den bussen. Jobbar på att vara storsint och glad för din skull ;) <3

Postat av: Adam

NEEEJJJ varför lämnar du mig?? Vem ska jag nu ha fylle deeptalk med. Jag ska fasen komma upp till dig. Eller så väntar jag tills du kommer hem hehe. Jag är ju rätt slö:)

2009-08-26 @ 10:28:54
URL: http://adamhansson.blogspot.com
Postat av: Pacolito

Den första fredagen i december, detta heliga datum i vissa lokala delar av norra Ålstorp, äger den ökända Bäskarundan i Mulabjär rum. Malörten har nu skördats enligt uråldriga traditioner på en söndag i augusti med pålandsvind. Som stolt innehavare av det mulabjärska bäskaglaset är du berättigad en sup ur årets första bäskasats.



Det är detta som väntar då du kommer hem. Förutsatt att du inte kommer hem innan eller så. Då är min plan liksom körd. Jepp. Kööörd...

2009-08-26 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback