Du var någon som gick brevid när jag gick gatan fram.

Lucia står för dörren och vad gjorde jag igår? Bakade lussekatter! Den norska jästen gjorde att det blev femton gigantiska lussekatter och saffran gjorde mig pank. ETT gram för 80kronor! Rena rånet! Det är tur jag jobbar varendaste dag så jag har råd att baka lussekatter med en massa jävla saffran. Så mycket saffran så vi kan förgifta varandra. Fast den exakta mängden fick vi ju aldrig reda på.

Jag har kört bil! Bil i OSLO! Helt sinnessjukt är det. 50% av alla gator i Oslo är enkelriktade och av resterande 50 är hälften kollektivkörfält för spårvagn. Så förvirrande. Lättare blir det inte när man inte kört bil på över en månad och det man kör är en diesel. Behöver jag verkligen berätta för samtliga hur mina två första turer har gått? Låt oss bara säga att spårvagnen var ivägen och x antal kilometer i felkörning. Men, poängen är ändå att jag kör. And i'm loving it! Denna veckan har jag i stort sett bara jobbat på posten. Det är nice. Lönen är bra. Men imorgon börjar racet på McDonalds. Sista veckan. Söndag till fredag. Let's do this!

Lördagen den 19 kommer börjas med postrunda. Sen jävlar kommer jag till 40års kalaset! (Adam + Tobbe = 20 + 20 = 40 simpel mattematik) Och så stannar jag till den första januari antagligen! AWSOME!

Kommentarer
Postat av: mamma

akta dej för spårvagnarna mysigt att du kommer hem så länge

2009-12-12 @ 23:44:18
Postat av: Zara

Stannar du till efter nyår med andra ord? Gött ;D du får höra av dig när du kommer hem så får vi träffas iaf, som sagt haha! har det så jävla tråkigt här hemma, du ska bara veta ;D

Postat av: Hannah

LÄNGTAQR LÄNGTAR LÄÄÄNGTAAAR! :D PUSS

2009-12-14 @ 14:04:02
Postat av: Frida

ska bli så kul att du äntligen kommer hem igen! Massa Pontén, det är vad jag vill ha u julklapp haha ;)

2009-12-14 @ 15:24:04
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback