He turned to me as if to say, hurry boy it's waiting there for you.

Oh så härlgt. Ännu en dag framför mig med massa möjligheter!

Jag måste erkänna, jag är nog ganska dum. Jag trodde ju att när president valet avgjordes, ja det var då Obama blev president liksom. Logiken. Men nej, det är inte förrän i typ igår eller förrgår som han verkligen tillträdde presidentposten. Så det var var därför de helt plötsligt skrev så mycket om honom i tidningarna igen! Jamenjahaaa.

Tisdagen var inte min dag. Gjort fel frågor på läxan, fick håla fram till tolv och hade kört och bussen var sen. Ipoden var död och allting sådär surt. Träning som gav mig ont i höger höft. Hem och skulle vattna blommor. Fick konstaterat att jag inte ser skillnaden på plast och på verkliga. Hoppas innerligt jag inte har vattnat våran kaktus lampa. Smulpajen var nära att bli bränd och så brände jag mig en ny cd-skiva till bilen då Kayne West varvat med The Beatles (eller hur, härlig mix) har gått konstant i över tre veckor. Något går fel och tre låtar kommer med på cd-skivan. Vilket jag såklart märker när jag sitter i bilen på onsdag morgon. Så Going on, Disturbia, Africa och alla "uuuh" i Fix you finns på cd:n. No more. Av någon anledning brusar hela Fix you -låten utom just när Chris Martin har sina "uuuh" så ja. Det blir mest patetiskt.

Men idag är det torsdag, en dag som ska vara positiv har jag bestämt på förtur. Hade en galet härlig morgon men så fort jag kommer till skolan är varken lärare eller klass här. Puh. Det tär på en att vara positiv alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback