How long do I have to climb, up on the sides of this mountain of mine?

Sitter framför Hem till gården, oh hur många lunchraster gjorde jag inte det?, och snuvar och hostar. Härligt eller hur? Inte nog med att jag missar skola, utan jag missar dessutom utgången ikväll. Ja, utgång kan man ta närsomhelst men att fira Nathalies 20års-dag lär ju inte hända fler gånger. Kul alltid lika kul. Så nu sitter jag här med en kopp grönt té som jag slurpar i mig. Har ingen riktig aptit. Åt en sked chokladsmet och två skedar keso men inget var någon höjdare.

Vet ni vad? Jag är fasiken lite arg. Men jag kommer aldrig någonsin att erkänna det. Men en del av mig är fan arg.
Man är ju inte mer än mänsklig.


Kom nyss på att jag har filosofiprov på måndag och att jag inte lär hinna plugga i helgen så borde jag faktiska ta min sjukdag och utnyttja den. Snart. Ska bara se lite Pelle.
Men hey titta här? Vad är det som går på tv3? Våra bästa år! Ännu en serie jag följde konstant en sommar.

Kommentarer
Postat av: Zara

Haha, det filosofiprovet kan du glömma att jag gör! Jag gav upp i den kursen för mkt mkt längesen ;) Men när du blir frisk..(typ nästa vecka) kan vi träffas och hitta på något! Krya på dig babe! pöss

2009-01-09 @ 19:05:22
Postat av: Zara

Haha, det filosofiprovet kan du glömma att jag gör! Jag gav upp i den kursen för mkt mkt längesen ;) Men när du blir frisk..(typ nästa vecka) kan vi träffas och hitta på något! Krya på dig babe! pöss

2009-01-09 @ 19:06:16
Postat av: Dilan Amin

ojoj fin blogg :D

Svara jättegärna på min fråga som finns på bloggen.



Puss på dig!

/
www.mramin.blogg.se





2009-01-09 @ 19:09:27
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback