I gave you my heart, but you wanted my soul.

Usch. Jag är fortfarande frusen. Kallt är det. I märg och ben.


All ork bara gick ur mig som i en suck. Med ens blev jag hur trött som helst och känns som om jag skulle kunna sova i evigheter och lite till. Det bara sa poff. Trots att jag sov till kl ett idag. Har börjat kolla på Pettson och Findus-julkalendern. När man lämnat Mysteriet på Greveholm bakom sig är det dags att gå vidare tänkte jag. Efter Pettson har jag Pelle Svanslös. Det är något mysig med julkalendrar ändå. Och denna bloggen kom nu när jag är klar att återigen låta ganska deprimerad. Men det är jag inte. Bara trött.

Fick vi sagt allt som skulles?
Jag vill gärna tro det i alla fall.


we both lie silently still in the dead of the night
although we both lie close together we feel miles apart inside
was it something i said or something i did, did my words not come out right?
though i tried not to hurt you, though i tried
but i guess that's why they say every rose has it's thorn

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Vad bra att din nyår blev ganska bra ändå!!

Hoppas allt löser sig, vila ut!

Det är bara några dagar kvar på lovet, ta vara på dem! :)



Postat av: Hannah

Vad ärr det för en låt?tycker jag känner inge det. Tack kära syster för den fina kommetnaren, du vet att detsamma gäller dig. puss älskar dig

2009-01-05 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback