I norrland kostar ingenting någontin. I skåne är allting nästan gratis. I berlin finns allt man någonsin vill ha. Snälla säg någonting som håller mig kvar.

Nu börjar nerverna jobba.

Helgen tog en oväntad vändning. Från opepp till pepp. Från glädje till vrede. Och slutligen tre pikébussar och en civil polis. Avslutades med snack och vandring mot bussarna. Somnade halv fem då ett samtal som ledde in på koncentrationsläger och situationen i Gaza tog slut. Var därför härligt pigg på styrketräning kl 10 morgonen efter. Lite skjuts hem blev massa prat tills ett avbrott med ett samtal. Kände att man inte ber polisen att ringa upp. Lördagens avslut kunde inte ha blivit mycket bättre. Söndagen spenderades mestadels på jobbet med annans mys kläder. Erkänn det höjer mysfaktorn?

Det är måndag och redan känns precis hela veckan planerad, det är fasiken sorgligt. Hade velat träffa en del härliga människor jag inte träffat på ett tag nu. Men får försöka se till att det sker nästa vecka istället då. Nu väntar jag in ett extra långt jobbpass och jag tänkte faktiskt köpa mig en baguett som jag ska ta i pausen. Igår levde jag på kakor och kaffe. Kaffe och kakor. En och annan gång sköljde jag ansiktet med kallt vatten. Helgens sömntimmar blev alldeles för få.


Okej. Då samlar vi mod! JUST DO IT.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Japp så ere, måndag börjar kch sen är poff allt uppbokat. då får man se allt roligt man bokat upp istället. det underlättar faktistk :) som imorron är jag ledig. då ska jag inte göra nåt förutom dricka en massa tequila sunrise och gå till kåren.(= puss älskar dig

2009-01-27 @ 09:17:47
Postat av: S as in Sofia

Gick inte att kommentera det översta inlägget!

Jag ska vara Mimmi Pigg på student festen =)

Har du köpt biljetter ännu?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback