Jag saknar ord. Jag saknar tankar, dom jag har är gamla. Användna på mörka platser som jag hellre glömmer än har kvar.

Godis. Ge mig godis. Lösgodis. Nu.

Ännu en tisdag med multimedia pågår. Jag har jobbat på riktigt bra de här första timmarna även om det kanske inte direkt syns. Jag har verkligen ingenting att skriva om men eftersom Zara klagar på mig (bara för att hon nu är en aktiv bloggare) om uppdatering så varsegod. Jag är aningen irriterad då kläder uppenbarligen är mer intressant än projektet. Och ja, förvåningen är stor. Kläder?! All detta hån jag har fått utstå. Det är oförståligt, obeskrivbart och upprörande!

Tre timmar kvar till buss och fyra timmar kvar till träning. Det enda jag vill är sova. Trött som bara den. Börjar bli måttligt trött på det här. Silent treatment. Upp i rumpan med det säger jag bara! In my ass!

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Jo jag hörde vad som hände, marcus berättade! Antar att det sabbade en del.



Min helg var mysig och lugn! Har haft det lugnt och skönt ett tag så nu längtar jag bara på student fest. Vad ska du klä ut dig till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback