Kom låt oss gå härifrån, låt oss resa någonstans. Resa långt härifrån. Låt oss bli dem som försvann.

Nu är balklänningen köpt! Spännande minsann.

Ikväll är det underbar och även om jag inte är jättetaggad så ska det väl ordna sig under kvällen. Vet inte riktigt hur det löser sig med förfesten ännu. Ser ut att bli Halmstad då skjuts inte innebär ett problem. Kan ju alltid möta upp ens nära och kära där. Vi får se. Jag har en otäck neutral känsla i magen. Sådär bara neutral och obehaglig. Jag vet inte varför jag känt mig så allmänt likgiltig hela dagen. Det känns ... Det känns bara inte riktigt som om jag lever livet fullt ut. Hur mer skulle jag kunna leva det? Låt oss dansa bort allt som kallas neutral, likgiltig och nollställd! Puts väck, våt fläck.

Men kom igen Sarah! Plåga dig själv då! Ge dig fan på det! Smörj in dig i allt hur mycket synd du tycker om dig själv! Skratta åt det! Sarah för fan! Skratta åt det! HAHA!



Du ger oss kalla kårar, med dina svarta tysta tårar
och vi vet, alla vet, allt tar slut, långsamt genom rummet går hon ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback