Människor med stirrande blick, du grät fast du inte fick.

Igår gjorde jag det där ni vet.

Jag gjorde en smet chokladbollar, råkade arbeta smeten alldeles förlänge så den blev konstigt kletig som chokladbollssmet inte ska bli. Men smaken var bra. Tog skålen med smeten i, ett glas vatten och datorn. La mig i sängen runt halv åtta, åtta och drog igång julkalender med Pelle Svanslös. Men vad händer? Efter två mumsbitar mår jag illa av den kladdiga smeten. Jag får grymt ont i halsen och bestämmer mig för att borsta tänderna så kan jag bara släcka när jag känner för det. Klockan blir nio och jag är trött efter att ha sett kanske 6 avsnitt av Pelle Svanslös. Så jag stänger ner och släcker. Och somnar någon gång mellan kl ett och två.

Fullkomligt underbart att ligga där i sängen och kippa efter andan genom näsan eftersom det gör så ont i halsen att andas. Fantastiskt. Verkligen något jag rekommenderar. Så uppladdningsnatten som skulle varit på ca nio timmar blev istället fem, och här sitter jag nu med ont i halsen och uppsvullna ögon för jag är så galet trött.


Men nog fanns det ljusglimtar även igår. Var med Frida på stan
och åt gott på Hello. Träffade Lina när jag gick ifrån bussen och
senare på kvällen fick jag ett samtal som gav ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Nej skolan =/=/ hur var din fösta skoldag?

ett halvår kvar!! SEDAN ÄR DET SLUT! kan du tänka dig!!! JIPPI!

Postat av: Nathalie

vad menar du med att katarina och mia visste? :)

2009-01-09 @ 10:52:33
URL: http://yournathalie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback