Och alla som har älskat dig har hatat mig av rädsla.

"Vi har andra med ost och skinka här bakom"
Oh ja, tack. Skinka då.
"Såå då blir det tio kronor"
TIO KRONOR?! Nej då får det fanimej vara.

Vad är det här? Sturegymnasiets cafeteria bara höjer och höjer. Det var bättre förr när man började här och frallorna kostade 6kr. Under hösten 08 ökade priset med en krona och visst det var väl okej. Så kommer jag nu, glad över min planering och håller fram sju kronor. Så har de höjt! TIO KRONOR FÖR EN SKETEN FRALLA! Nu är det tamejfan nog.


När jag kommer ifrån Caroline så känner jag mig en sisådär tio kilo lättare. Allt som samlats på mina axlar bara flyger bort, lättar iväg. Och detta är till trots att jag inte kan med att berätta allting. Ironiskt nog. Vissa saker kan jag bara inte dela med mig av. Jag släpper in folk, det gör jag, men jag berättar inte allting. Det gör jag bara inte. Vare sig du är professionell eller inte.

Denna dagen började bättre än många andra dagar, ska tilläggas.

Kommentarer
Postat av: Zara

haha, klart du kan flytta in i min garderob! Den är rätt stor faktiskt! Känns väldigt lyxigt! se ya tomorrow bruden!

Postat av: Hannah

Well det kostade rövenmycket när vi gick där med. Fast då kunde man nog köpa en baguette för 15 spänn tror jag. Men jag fattar inte varför de måste ta så jävla mycket överpris. FÖrjälivt faktiskt. Puss

2009-01-13 @ 16:22:59
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Carro

Galet! snart har man för katten inte råd att äta längre.

2009-01-15 @ 12:54:14
URL: http://carrron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback