To hear you tears me up inside and to see you cuts me like a knife.

Kan du bara döda tvättmaskinen åt mig? Jomen visst mamma, I'm on it.

Gårdagen var inte riktigt som jag hade tänkt mig. En mellandag som bartendern sa när jag stod kvar vid baren och alla hade gått. Var inte riktigt pepp men hade ändå helt okej. Sjöng glatt med mina nioåriga vänner i kön som jag egentligen inte behövde stå i. Dansade runt och hade ett långt samtal. Tappade bort varenda jävla människa hela tiden. Hopplöst. Och ja, jag är verkligen ledsen att jag inte kunde med att säga det du ville höra.


Idag ska jag bädda ner mig i soffan, äta på pepparkakshuset (mums trots all damm och kvalster, i can take it!), kolla på Gubben Pettson och Tomtemaskinen och bara tycka synd om mig själv. Nej, det är inte synd om mig för fem öre. Men jag vill tycka synd om mig. Det är en sån dag idag. Så jag tycker synd om mig själv bara bara för det.





Jag kom för nära -
så nära får ingen gå


Kommentarer
Postat av: frida hansson

2009-01-06 @ 15:36:52
Postat av: frida hansson

Man får och måste tycka synd om sig själv ibland! kan vara rätt skönt att bara bädda ner sig ibland. Du är underbar vännen!

2009-01-06 @ 15:38:23
Postat av: S as in Sofia

Det är helt ok att tycka synd om sig själv ibland, det är ganska skönt!

Snart skola igen :(

Postat av: jenny

åh julkalendrar är inte helt fy skam!

och vi alla tycker synd om oss själv ibland, kanske för många gånger!

pusssss

2009-01-07 @ 00:43:42
URL: http://jennyniiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback