I'm falling in love with your favourite song

i'm gonna sing it all night long.



Blä. Helgens aktiviteter tog hårt på mig. Åtminstonde lördags kvällen/natten. Fredagen spenderades i varberg och var lugn och mysig, en liten miniweekend. Lördagen blev till Kvibille sen kolla match och dömning. I ordning för kvällen då Frida hämta upp mig. Sist till tjejmiddagen men den blev sannerligen en succé! Hade galet kul och vid elva tiden drog vi vidare in mot stan. Där mötte jag mina laholmare! Blev himla glad. Kvällen flöt på och vid två blev jag hämtad av min man. En ursäkt till kvällens sällskap och chaufför då jag varit en aning jobbig och tjatig. Och jag antar ni mår bra av att höra att jag var bakis dagen efter. Bakis under 6 timmars jobb. Vilket var mindre roligt.

Kan det egentligen bli bättre? En söndag och du mår sådär, framför dig väntar sex timmar på ett jobb där du inte trivs, och han kommer fram till dig och säger "Ska vi åka och köpa skor?"


Och ja, även jag har fått en viss skräck för halmstadVIP. Och, ännu mer, Alexandras kamera.
Men erkänn, when we do it, we do it gooood.


Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

känner inte att man tjänar så mkt där :(

ska nog plugga till fotograf nästa år :) om jag kommer in alltså!

Postat av: Hannah

HGihih jag såg den bilden på facebok du ser så tossig ut hih :D joo men om du får typ en hundring så blir det ju liksom som ett riktigt jobb, inte som en tjänst! låt en syster som äntligen har ett jobb och KAN få hjälpa litta ;) puss älskar dig ses till påsk wiee!

2009-03-20 @ 10:54:54
Postat av: Maja.

Nu blev jag festsugen:)

2009-03-20 @ 11:00:09
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du hjälp med din BLOGGDESIGN eller känner du någon som vill ha det? jag hjälper gärna till. kontakta mig i så fall på jennie[email protected]



ha en jättetrevlig helg nu!

2009-03-20 @ 11:03:55
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback