Säg visst finns det ett system som inte gör pengar mellan kvinnoben.

Så går ännu en onsdag mot sin ända. Tänk så många onsdagar man har levt och hur olik varenda en av dem är.

APUn rullar på och diskussionsämnena vid frukost och eftermiddagsfikan avlöser varandra. Hur man kommer från en kopp som blandar av sig själv till en alternativ lösning för kateter. För att bara nämna något. Bästa var "Klack klack, det där gröna ni vet". Nåja, internt så det räcker. Min onsdag fortsatte i alla fall att vara sådär läskigt bra som vissa onsdagar är helt enkelt. En godare och mysigare fika går väl inte att få. Mm..

Imorgon ska jag försöka få min handledare, aka farbror, att jag måste till arbetsförmedlingen med Hanna så att våra Norge-tummar kommer ur rumpan någongång och på kvällen blir det träning. Då avgörs det även lite hur det blir till helgen. Om det blir träningsmatch för mig eller inte. Kan erkänna det inte gått sådär splendid på senaste som jag gärna önskat. Men, som en del också har sagt till mig, så var det ju faktiskt ett bra tag sen jag spelade riktig fotboll. Så det är kanske normalt. Jag vet inte. Helt enkelt har väl vissa det i blodet. Och jag är inte en av dem.


För visst finns det en känsla som inte kan köpas för pengar?
För visst finns det en kärlek i annat än köpta sängar?
Säg visst finns det ett system som inte gör pengar mellan kvinnoben.



Låt mig bara dela med mig av en ypperligen vettig msn-konversation man har såhär på onsdagskvällningen:
Men moon är nice. Vilka ska du dit med då?
Gud
Men va spännande, hälsa.
 Ja han är en schysst kille fan
 Jaså? Fan eller gud?
 Fan är roligare än satan
 Jaså? Men sjutton då?
 Han är min frälsare
Vad säger Gud om det då?
Han blir arg som fan
 Ojdå, är fan arg mycket eller?
Som satan typ
 Jaså, så de känner varandra då typ?
 Ja herre gud
 Så gud är herre över dem också?
För fan
 Men satan då?
Han tar jesus i röven
 Ojdå, det tror jag inte Gud gillar
Gud nä, jag skulle inte vilja se honom när han upptäcker det + att han har precis slutat röka så han är ganska sur för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback