The bottle is empty. The bottle is empty and cold.



Jag är sjuk. Oh så sjuk.
Bilden togs för två veckor sen, för såhär "pigg" ser jag inte ut.

Ta det med en nypa salt men jag har feber, ont i halsen och fryser. Jippi på en lördagskväll när det ställs till med lagfest uppe på glänninge. Oh yeah. Men fler fester med laget kommer och jag jobbar på att bli frisk. Kämpar även med min ångest över kommande skolveckan och allt plugg det medför. Men jag kommer klara det, det gör jag alltid. Först ska jag bli frisk. Soffan har varit mitt andra hem sen i tisdags. It's boooring.

Och banken tog mitt kort. Mitt fina VISA blev omhändertaget. Tack pappa, tack! Som tur är så älskar jag honom ändå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Usch varför tog de ditt kort? och vad gkjorde pappa? puss

2009-03-22 @ 07:44:37
Postat av: jenny

jodå jag hade kul!

synd att du inte var med, och hoppas du piggnar till snart! <33

Postat av: S as in Sofia

Hoppas du blir frisk snart!

Vad hände med ditt kort??

Jag ska plugga direkt, håller på med mina ansökningar! :)

2009-03-23 @ 09:47:55
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Nathalie

haha vad menar du med din kommentar. vadå halv tre och fem? :O vad hände då? hahah.

2009-03-23 @ 14:57:08
URL: http://yournathalie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback