Det är bara repetition, repetition jämt. För jag gör ingenting i flera dagar, flummar, somnar om och vaknar medan andra går till sängs.

Jag får be om ursäkt.

Förlåt alla er som jag blivit så förbannad på för eran stolthet. Förlåt till  er jag sagt "Svälj din stolthet för fan och gör det bara". Jag får be om ursäkt att jag anklagat, förbannat, sett ner på och avskytt er stolthet. Somligas stolthet värre än andras. Jag ska säga förlåt för att de gånger jag sagt "Men svälj det för fan, hur farligt är det att vara den som kryper till korset?". Ja, förlåt för alla kränkningar jag vräkt ur mig bara p.g.a er stolthet. En del har jag klagat på mer och en del mindre. Förlåt.

Inte förrän nu, drygt ett år senare så inser jag, jag är precis likadan. Den jävla stoltheten och envisheten besitter jag också. Det är väl också därför jag blivit så trött på er andra som är stolta, precis som jag.


Idag har jag fått ett mycket smickrande erbjudande. Det är en ära, men vågar jag?
Idag har jag också fått reda på betyg i det gudsglömda kursen matte c. JAG KLARADE DET FÖR FAN! MVG! WOHO!

Kommentarer
Postat av: Frida

grattis Pontén, du skulle bara veta hur avundsjuk och imponerad jag är!

och alla är vi stolta fan. det tar emot att säga det haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback