You can never wee what is hidden behind the words that aren't spoken.

Jag har haft det kanon. Men idag känner jag att jag inte kommer dricka Mintuu på ett tag igen. No tomorrow filosofin kanske passar sig som bäst de dagar då man inte ska göra någonting dagen efter. Den passar sig mindre bra när man under morgondagen ska befinna sig på buss i sex timmar...

Påsken är nu snart förbi och sötebrödsdagarna är förbi. Nu ska jag var dag börja med fem till tio minuters springning i Birkelunden och undvika godis. Mest för att jag får så in i helvetes ont i magen. Får belöna mig själv med morötter eller något annat sådär naturligt. Men påsken har minsann fört med sig himla mycket! Mysbesök i Göteborg med god mat och shopping. God lunch hos farmor och farfar. Planering med vännerna. Middag med de bästa. Slappe med No-tomorrow, Mintuu och goda vänner. Ja, vad mer kan jag begära. Martin var hemma från Karlstad, sågs senast i augusti. Adam kom från Stockholm. Lisa hann jag träffa innan hon återvände till Åre. Och sen alla härliga människor som är kvar i LA och Halmstad. Så jävla härligt. Och det kändes till mesta tiden som om det var igår. För det mesta.


Jag grämer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback