Summer is ending soon

Efter en kort visit i Oslo och lite lätt börjat komma i ordning i nya lyan sitter jag nu återigen på swebus underbara buss 820 för att återvända till Laholm och Halmstad och sommarens slutspurt! Den 16de är det återigen dags att komma in i gamla och nya vanor då projekt 66 kommer att inledas på riktigt.

Anlände tidigt, tidigt måndag morgon efter ca två timmars sömn på en skumpig buss, och var i det närmsta död. Förmiddagen spendrades sovandes på två fåtöljer i ett vänterum (kände mig bara lite som en uteliggare) och eftermiddagen halvsovandes på Erikas soffa. Det var även jag, hör och häpna, som skötte matlagningen och tog hand om min nyopererade vän! Att maten bestod av kokt ägg kan man ju låta vara osagt. Somnade så småningom framför Hannibal rising. Tisdagen var en dag med en lista och jag pulled off allting jag hade på den! Packade upp och fick hjälp av snälla Ida och Fanny så att jag numera har alla mina saker på ett ställe i staden! Hur skönt som helst. Och jag tror både jag och Klara var eniga om hur bra det kändes, det enda som fattas är en pappfigur in real life size!

Nu de sista dagarna hemma är det dessvärre alltför mycket som ska hinnas med, vilket jag är rädd inte kommer ge något ledig utrymme för spontana drag, de jag gillar mest. Fast det värsta är väl att nu när sommarens sista superonsdag kommer, ja då jobbar Frida.. Vilket innebär att jag troligtvis måste viga hela kvällen åt rumröjning med mamma. Har inte riktigt beslutat om det är bra eller dåligt.


Och i höst, när vi ändå ska dra igång med projekt 66 och allt, ska jag bli en bättre bloggare. Min blogg kanske helt ändras om till en fitness blogg...! Hahaha, well like that's ever gonna happen. Men jag tänker positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback