In the heat of the night, we are having a fiesta. We dance until siesta when the sun comes alive.

"Hejsan! Brukar du gå på måndagsklubben?"
- Nja det händer väl.
"Har ni kanske hört att de har satt in en extra avslutning nu på måndag den 9onde?"
- NJaaaee...
"Är ni kanske sugna på ett special treat? Om ni skriver namn och nummer här så kommer ni få antingen gratis inträde, halva inträdet eller någon gratis drink, exakt vad har de inte sagt till mig mer än att jag skulle ragga lite folk"
- Jaha. Okej, jomenvisst, varför inte!


VÄRNAMOOOOOO!
"Åh! Känner ni Ida?!"
- Ida Gunnarsson, jaaaa!
/Alltså vilka fan är det? HAHA Jag har ingen aning om vilka någon av de är.../


Smack!
"Oj hoppsan hejsan. Dessa skorna, ouff, jag säger då det! Men tack tack tack det gick bara bra, bara bra. Det är ingen fara med mig, jag bara snubblade lite sådär hoppsan hejsan men nu är det bra! Tack så mycket!"
x 2 (Kan inte sluta fnissa att det var en sécuritas vakt som hjälpte mig. hihi)


- Men den här låten gratulerar vi Zara Andersoooon!
*I been looking for freedom... Since I left my hometown, I've been looking for freedom.*



 

 

 

Och slutligen
" Läget? Läget? Läget? Läget? LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGEEET?"


Kommentarer
Postat av: TildaMa

Fan vad snygg du blev i klänningen! :D

Btw, heter ngn på bilden möjligtvis John? :)

2010-08-08 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback