Jag står på en flygplats och väntar på känslan.

Ännu en fredagskväll och här sitter jag med en öl, kommer direkt ifrån under soffan, och tittar på när Kim och Viktor spelar tetris. Och lyssnar på tetris samtidigt. Hell yeah. Snart går nattbussen till Halmstad and i will sleep. I will sleep goood. Drack dessutom världens godaste kaffe idag på jobbet vilket gjorde jag blev hyper och nu väntar jag på det där, ner som en pannkaka- delen. By the way är det Johnossi i maj och KENT i mars! ÅÅÅH AWESOME!

Jag har ju inte berättat så mycket på senaste. Jag, Kajsa och Falk var på Avatar. Tror nog alla av oss hade aningen för höga förväntningar efter alla "Den är JÄÄÄÄÄÄTTEBRAAA" Tji. Men den var snyggt gjord och bra. Men nästa gång ska jag då inte lyssna på alla andra när det gäller en blockbuster. Använde jag det ordet rätt nu?

Sen fick jag besök häromhelgen! André, Eddie, Marcus och Pontus kom hitom och delade upp sig hos oss och Teglverksgata! Blev fest på lördagen som var grymt lyckad. Tjopidoo. Söndagen åkte de hem igen och lämnade kvar x antal nudlar som jag dessutom somnade på kvällen innan. Koseligt. Nu har hela veckan gått med ont i halsen, after work på få personer, glass och skitsnack, How I met your mother, lite träning och massa jobb. Helgen blir 20årsfirande i Kvibille och förhoppningsvis blir det lite avsnack. Innan det bär tillbaka till livet i Oslo. För det är verkligen det jag börjar få nu. Ett liv. Ett nätverk. Härliga vänner. Härliga rumskamrater. Härliga jobb. Enda som fattas är matlagningskunskaperna. Efter att levt på helgens pizza/mackor/all-bran var kväll började Viktor ifrågasätta om jag någonsin åt riktig lagad mat. Häromdagen beslöt jag mig att tamejfan. Idag ska jag laga en riktig måltid. Det blev korv med bröd. Och när jag steker korven utropar en vid köksbordet "Men det där är ju kokkorv för fan"


- Alltså fy faaan va coolt om liksom allting hade varit som när man ser det i såna här glasögon. Hela världen i 3D liksom. Hade ju varit AWESOME!

Kommentarer
Postat av: Frida

du och jag i köket måste alltså bli en hemsk kombination haha!

skönt att höra att du trivs vännen (hoppas dock fortfarande på att du ska börja vantrivas och flytta hem igen. Egoistisk? Nää, jag?)

Och det är damn skönt att veta att du är här i närheten, trots att vi inte ses! I like it! <3

Postat av: Zara

Om man endå kunde få med sig ostsås, skinka o pasta när man kommer och hälsar på.. så du får i dig redig mat...hahaaahahaha ;D vet dock inte om såsen kan vara utan kyl i 6 timmar?

2010-02-12 @ 19:30:49
URL: http://zaracatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback