Will we think about tomorrow like we think about now, will we survive it out there can we make it somehow?

Alla kvällar kan ju bara inte vara underbara. Såklart. Gårdagskvällen hade alla upplägg. Dagen hade varit awesome (in a high-pitching voice) och jag hade äntligen kunnat välja kläder så det kändes hyfsat. Jag hade till och med sån tur att Ek råkade ta samma buss och en galen dam sprang efter mig för att fråga var jag köpt min "oh så fina" jacka. Men som sagt, alla kvällar kan ju inte sluta sådär superbra, inte ens i Oslo. Och just igår. Jag har varit i den situationen flera gånger. Men aldrig förr har jag känt mig så ensam som jag gjorde när jag klev in taxin.

Kommentarer
Postat av: mamma

usch vad det lät hemskt, ska jag hämta dej? puss

2010-02-20 @ 12:44:50
Postat av: Frida

men du är långt ifrån ensam någon gång, här är ett helt gäng på västkusten som saknar dig massa!

Postat av: nathalie

sv: åååh jaa det borde vi. var på italienska distriktet här i melbourne idag. massa mysiga uteserveringar! gud vad de var mys. längtar dit. o saknar det. borde ta en sista minuten i september/oktober eller nått!

2010-02-24 @ 09:31:46
URL: http://nathalieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback