And i know that it's a wonderful world but i can't feel it right now.

Växthuseffekt. Koldioxid som studsar tillbaka på jorden och värmer upp glaciärer som smälter och medeltemperaturen kommer höjas. Jag säger bara det, vad fan hände med växthuseffekten? Att dela ut post i mer än 20 minusgrader (jag ska väl vara tacksam jag inte jobbade dagen då det var 32 minus och tappade känseln i benet) har lett till spruckna händer och röd näsa. Har flera nätter i rad smort in händerna med olja och sovit med plasthandskar. En natt hann jag inte ens somna innan händerna var snustorra.

Eric åkte med mig hit och sen efter ett par dagar hem och nu är han i Arvidsjaur. Och ingen har maten på bordet när jag kommer hem. Suck... Träningen har jag dessutom tagit tag i. Och jag stormtrivs på mitt jobb. Slutet gott, allting gott. Eller? Min julklapp tog nu precis slut. Mitt Norge-godis. I och för sig. Slutet gott. Mums.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah vad bra att det ändå räckte så länge :) puss

2010-01-14 @ 10:57:49
Postat av: Frida

härligt! din nya sambo får väl fjäska lite med käket nu när han är ny och måste impa lite haha ;)

Postat av: mamma

precis Frida så är det ju. puss

2010-01-14 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback