But I see sunset in your eyes.

Jag mår bra! Känslan av att må bra.. Det går bara inte att beskriva!

Jag trivs på mitt jobb. Jag har trevliga människor runt omkring mig. Jag har härliga människor att bo ihop med. Jag har kompisar hemma i Sverige som har seriösa tankar runt en flytt till Oslo. Jag har vänner därhemma som jag saknar och längtar tills jag kommer träffa nästa gång, men jag vet jag kommer träffa dem igen! Jag har fantastisk pojkvän som trots han är långt borta vet han fortfarande tycker om mig och jag om honom! Jag har precis bakat bullar som "sockerfria"-Jonas också tycker om. Jag är så bra! Jag mår så bra så jag klarar av att vara själv utan att få ångest! Jag valde själv att stanna hemma och baka bullar med mig själv, istället för öldrickar kväll på bygdöy allé. Jag är duktig. Jag har städat hallen och bakat bullar och tvättat tvätt. Hah. Vuxenpoäng till mig! Minus med dagen idag är att vi fick en räkning. Men men. Och vet ni vad? Bredbandet levereras på måndag! POÄNGEN RAMLAR FAN IN TILL MIG!

Imorgon blir det postrunda och fest i gamle Oslo. Väldigt spännande med nya lägenheter att checka in!

Kommentarer
Postat av: Frida

låter finfint polarn!

Postat av: Zara

Såklart jag kommer till Oslo! Även om det ser ut som att jag shoppade upp typ bidrag för ett helt år, höh* så är det inte så. Allt var sjukt billigt så fick allt detta för typ...3000 kr kanske, typ. Men jag kommer till Oslo så fort jag sparat lite, kan tillomed bli så att jag kommer i februari :)!!

2010-01-20 @ 12:08:16
URL: http://zaracatarina.blogg.se/
Postat av: ek

Ååh jag blir så glad när du mår så bra!:D Bra, bra BRA att du mår BRA, för nu mår jag också BRA!

2010-01-21 @ 20:44:03
URL: http://alexandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback