I keep a close watch on this heart of mine. I keep my eyes wide open all the time.

Ännu en söndag går till sin ända. Och jag får nog säga denna gjorde lika mycket nytta som förra. Var och träna med ida. Resten spenderades i sängen/soffan och lite i köket. Då jag gav Matilda och Viktor smakprov på min legendariska kladdkaka. Den var länge sen man smorde ihop! Smaskens!

Ibland så tänker man lite. Framförallt på postrundan då man bara går runt utan större fokus i några timmar. Igår var jag kanske lite väl tankspridd då jag klämde fingret i en postkasse och lyckades råka ut för de minsta små olyckorna. Och mer pepp blev man ju inte när man får ett SMS av päronen i Thailand "ohh det är så varmt här..." medans jag fick gå runt och akta mig för nedfallande istappar. Iallafall, mycket tänketid. Igår kom tanken hur allt blivit här om Hanna inte åkt hem. Då hade de istället vart hon, jag och John istället för de nuvarande. Jag kommer inte så långt i mina tankar mer än så. Vi hade två månader ihop och de är jag tacksam för, för jag hade kanon de månaderna. Och de kommer vi ju alltid ha hos oss, eller hur?

Helgen har bestått av, förutom jobb, filmkväll (äntligen sett fight club) och utgång. Allting blev knäppt och idag förstår jag inte hur vissa saker uppstått... Trevlig helg men funderar på om inte förra eller förra igen var bättre. Men varför jämföra? Snart är det en ny!

Och vet ni vad?! Älskade syster kommer till Oslo! Hon kommer i mars och börjar nog redan i huvudet planera allt jag vill visa!

Kommentarer
Postat av: Hannah

JAAA HÄÄÄRLIGT! :D Jag längtar så galet tokigt mycket! puss kära syster! visst är det obehagligt med mammas och pappas sms, imorse hade vi visst femton minus. blärK!

2010-01-25 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback