Dance, even if you have nowhere to do it but your living room.

Inte bara har jag Kent på onsdag, Veronica Maggio 7 maj och Johnossi 12 maj. Nej, där tar inte musikupplevelserna för 2010 slut. Den 28 juni drar jag och Oslo-jenterna till PEACE AND LOVE i Borlänge! Hittills är det jag, Matilda, Ida, Fanny och Matildas kompis Klara. Men jag hoppas ju självklart på att lite laholmare ska tillkomma! Det går ju bara inte att missa alla underbart bra band som kommer till festivalen. Inte nog med att Robyn, The Ark, Mew, The Hives, The Kooks, Kent och Mando Diao kommer. Amanda Jensen, Donkeyboy, Markus Krunegård, Melissa Horn, Nationalteaterns Rockorkester, Hästpojken, Shout out Louds och Ingenting är några av de "små" banden. Och av de ännu "mindre" har vi Andreas Grega, Elin Ruth Sigvardsson och Fibes! Oh Fibes!
DET ÄR JU BARA UPPLAGT FÖR ATT BLI HELT UNDERBART!


Matilda berättade även om en av de bästa komplimangerna jag fått tror jag. Eller i alla fall en av de mest orginella. Tydligen Ida som yttrat den under deras fika idag.
"Sarah är ungefär varje dag som jag är när jag är på festival"

Och en sånhär underbar "filmstol" ska självklart införskaffas inför årets festival med! Hanna, du kommer väl ihåg Ingmar Bergman?







Förresten. Någon som är sugen på en vecka i södra italien? Boende fås gratis och flygbiljetter går att få på ca 1000kr tur/retur!


Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad glad jag blev av detta inlägget!

låter helt jävla underbart allting :D

Postat av: Hannah

WAOW! Jag vill meeed dit nu jueeee! Stupid Sweden ROck har bara massa rockband. I dont lyssnar to rockband. Blärk ;) puss

2010-03-24 @ 08:41:29
Postat av: ......

italien, PÅ DET! :D

2010-03-27 @ 14:39:32
Postat av: Ek

Men nej guuuuud nu blev ju jag JÄTTTEEEE sugen också!!! Men jag vet ju inte om jag kan... men guuuuud vad sugen jag blev!! Och italien? va när? haha

2010-03-28 @ 18:00:57
URL: http://alexandraek.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha! Det var sött sagt av mig!

Italien? Ja tack!

2010-03-28 @ 20:22:28
URL: http://idalinneag.blogg.se/
Postat av: nathalie

jaaaaaaaag äääär :DD: me är dock fattig haha. mnen till hösten typ? september? haha

2010-03-29 @ 06:17:17
URL: http://nathalieinaustralia.blogg.se/
Postat av: jenny

hejhejfina du, jag har nu hittat hit igen och kommer följa dig och dina galna fantasier ;) haha. och jag saknar dig, hoppas allt är bra i norge och med dig! italien låter lagom lockande höördu! & p&l desutom! ta hand om dig snygging! PYSSPUSSS:D

2010-04-19 @ 18:03:48
URL: http://jennyniiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback