En miljon på banken men ingenting att leva för.

Nu sliter Sarah snart sitt hår i bitar,
aldrig mer jag på spotify litar!
Teknikens nya under,
men en jävla blunder.
På en inloggning i mitt namn,
trodde jag att spotify skulle ta mig i sin famn.
Istället begränsad tid och begränsat med låtar,
där försvann alla mina livbåtar...

 

Appropå livet här i Oslo, är det väldigt knas,
ett liv till en man gick för några dagar sen i kras.
Han öppnade balkongdörren och tog sig ett beslut,
om att från tionde våningen kasta sig ut.
Ner på asfalt och sten,
han hade inte längre hela ben.
Allt detta skedde utanför min hamburgerbar,
folk skakades om, tystnaden skar.
Men det kanske konstigaste av allt,
är att det ifrån media har varit ovanligt kallt.
Inte ett ord om händelsen på varken tidning eller internet,
kan det verkligen vara rätt...?

 

I helgen var det finbesök på våran gata!
Två vänner från Karlstad kom för att prata.
Vi skrattade, spelade poker och drack öl och vin,
till lördagskvällen gjorde man sig fin.
Ut på staden, dock utan vidare succé,
men vi slapp i alla fall betala entré.
Men vakten tyckte jag fått nog,
och vi till McDonalds drog.

 

Det närmar sig jul, Hasse vår julgran är klädd,
men över årets julklappar är jag inte rädd!
Klapparna är nästan klara,
jag ska typ rimma bara!
Ute i tid och har börjat öva mig i november, nu,
så att det på julklapparna inte blir med nödrim som här, du!


Kommentarer
Postat av: mamma

vikla rim man är impad puss

2010-11-23 @ 11:22:41
Postat av: Hannah

jäklar vilket rim lilla s:et! men hemskt det dära med killen :D vad önskar du dig i julklapp egentligen?! puss

2010-11-23 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback