So little to say but so much time, despite my empty mouth the words are in my mind.

Går hem i en walk of shame kl 7 på söndag morgon efter att ha vaknat upp i en lägenhet på Solli med Ida på en soffa. Klädsel var minimal och bara en strumpa var på. Tog mig upp och tvättade ansiktet som var helt svart/grått av gårdagens halloweensminkning. På med Disco-dräkten och på med jackan som dolde en arm full av smink och en annan full av glass. Gick hemmåt och möter folk som hälsar mig glatt god morgon, utbrister "oj! hon är reeen" och sist men inte minst en man.
- Unnskyll, men du vet ikke hvor man kan kjöpe litt varer? , Säger han samtidigt som han petar sig på näsan.
Jag tittar på honom oförstående och tänker "Vem tror han att han är att kommentera om jag har någonting i näsan?!" svarar sedan
- Jag tror bara det är 7-11 som har öppet fakiskt.
- Men alltså, ikke sånt utan varer? , återigen tar han sig på näsan. Och då börjar jag sakta förstå.
- Hmm nej tyvärr, mumlar jag och skyndar mig hem.


Helgen blev inte riktigt som jag ville och hade tänkt men den bjöd i alla fall på massa citat. Igen. Episk har andra kommit att kalla den. Jag vet inte riktigt vad jag vill kalla den. Men bakfylleångesten slapp man i alla fall inte, hur slö min hjärna än har varit.

Kommentarer
Postat av: Frida

ojoj nu sitter jag här och oroar mig igen! ;)

Postat av: Hannah

HAHHHHAHHAHHAHAAAAAAAAAAAAHAHHHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖR VAD ROLIIIIIIIGT! ps gick du naken genom oslo med bara en strumpa på ;) ds puss

2010-11-02 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback