Close my eyes for a while, force from the world a patient smile, but i gave you all.

Internet anslutningen på min dator har lagt av. Frågan är om den går att fixa eller om jag borde investera pengar i en ny. Ska förhoppningsvis fått mig ett svar innan min röda färg har lagt sig.

Har även diskuterat "pumpa - dumpa" teorin, gamla studentfester, framtidsvisioner, de olika sorters par-allianserna och vad som klassas som en Svensson. Jag kom sist som invandrare i Norge.

Råkade köpa tolv glas - istället för noll, ett par byxor för 50kr, liite för mycket av det goda svenska lösgodiset och en tröja för att kunna ha till de-där-byxorna-som-nästan-inget-går-att-ha-till. Och en 21årspresent såklart.

Imorgon ska jag laga ett hål hos tandläkaren och jag minns inte att jag någonsin har lagat ett hål. Men å andra sidan minns jag inte heller då när min pappa fick följa med mig till tandläkaren och ha mig sittandes i hans knä eftersom jag vägrade att öppna munnen. Undrar vad de hade sagt om jag kommit imorgon och vägrat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback