Det regnade idag och jag tackar dig för det.

Klara kom till mig idag. "Hörrudu, skulle inte du klippa tånaglarna?" Ja, vi lever ganska tätt inpå varandra.

Men idag fick vi nycklarna till självaste Villa Villerkulla. Rumindelningen står klar och Klaras första väska har fått ta sig dit! Jag skulle tagit med två väskor jag också... Meeen. Jag vet inte, jag mådde helt plötsligt inte så bra. Tror att Mintuun som jag drack igår var för gammal. Har mått illa och knasigt hela dagen idag. Hm.

På senaste har jag haft så otroligt obehagliga drömmar. Men det sägs ju att när man drömmer något hemskt innebär det motsatsen, att något bra kommer att hända! Så, jag har tolkat det hela mycket bra, tagit drömmarna med en nypa salt och inväntat de goda nyheterna.

1. En man hänger sig i ett utomhus-badhus som påminner om Liseberg.
Vad som hände: Jag fick äntligen min ledighetsansökan bekräftad och i februari är det jag och Klara som drar på kickboxingsläger, i TURKIET!

2. Det började brinna, jag var i ett hörn och kunde inte ta mig ut.
Vad som hände: Allt krångel med depositionskontot och all annan skit med internet med mera blev löst. Det var som att en vikt försvann från mina axlar.

3. Jag blev övergiven, var oönskad, sorgsen och allmänt ensam.
Vad som hände: Jag får ett sms från Simon om att allting nu är bokat! Den elfte mars är det han, Adam och Frida som kommer på besök till Oslo och Villa Villerkulla! Så. Freacking. Awesome.



Så var den ännu en veckas summering.
Och justdet. Jag och Carmine har jobbat ihop i över ett år nu. Tjoflöjt va tiden går snabbt.
Det firades med tårta. Som var glass.


Kommentarer
Postat av: Hannah

jag längtar såååå mycket efter att se dig och olso och träfffa tjejerna och se lägenheten och allt och ROBYN IIIIIIHHHH! Puss kära syster!

Postat av: mamma

jag längtar oxå ju så klart. fin bild puss lilla S

2011-01-17 @ 17:05:46
Postat av: Frida

vad söta ni är, ni Tank-arbetare!

2011-01-17 @ 20:01:40
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback