And everything could change like that, and all these years go by so fast, but nothing lasts forever.

Så jag reste till Turkiet med min norska kickboxingklubb, där jag och Klara var de enda svenskarna och när de kom till en "multinationell" turnering fick jag stå med Danmarks flagga och hon med Finlands. Allt för att behaga media!

Det var en vecka med maxpulstest, coreövningar, sparkteknik, stretching ifrån helvetet, sparring, backgammon fighter vid den iskalla poolen, de sköna 30 graderna som värmde kropp och själ och inte minst himmelska nötter. Upp i det hela fick jag mig dessutom en tredjeplats i min första internationella turnering. Och spendera sjuka mängder kvalitetstid med Klara. Med andra ord en top-notch vecka i landet där vi jagar turkar på burkar.


Kommentarer
Postat av: hannah

jag hade lite hellre dött än varit med i en sån turnering, men det är ju lite så vi är. olika alltså :) älskar dig lilla s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback