So what can i say? I'm caught in a life, i'm running in circles, save me, it's holding me down. What about you?

Då har jag gått och blivit med tre jobb! Eller ja, på ett ungefär. Inte alla samtidigt som tur är.

Gjorde idag en väldigt random provjobbning som bartender/servitris efter ett konstigt samtal i förra veckan. Stället är hur musik som helst, är inriktat på musik och öl och ligger precis vid vattnet. Det bara var så fint och allting kändes så bra så jag inte kunde tacka nej till lite extrajobb där! Även om jag kände det inte är ens bästa provjobbning när både glas och brinnande tändstickor åker i golvet. Som tur var såg inte min arbetsledare mig hoppa på den fortfarande brinnande tändstickan på trägolvet. Det blir bra!

Om två månader går jag vidare efter 2,5 år inom SiO till en sommar på Posten. Har ju gjort det förr på lördagar men ska bli sjukt skönt att slippa skjuta postvagnen framför sig genom meters snödrivor och att kunna behålla känslan i fingertopparna. Det blir bra!

Det känns helt jävla sjukt att tänka på att nedräkningen har börjat. Snart slutar jag på SiO, sen är det sommar som kommer flyga förbi, och sen drar jag från Oslo för denna gång. Hujedamig så tokigt det känns. Men jag och Ida har i alla fall kommit längre med framtidsplanerna. Det blir en backpackingstur till i första hand, Sydamerika. Vi ska se Machu Picchu och Maya templen. DET blir bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu börjar du ju bli stor på riktigt. O grattis till besluten. Puss

2012-04-24 @ 10:24:38
Postat av: hannah

kommer bli skitbra. låter som ett kul jobb det där servitrisgrejen :) puss

Postat av: hannah

SER DU NÄR JAG LA KOMMENTAREN?!??!?!??!? PRECIS 12:51 SOM MIN TATOVERING!!! CREJSIIII! puss

2012-04-25 @ 16:13:01
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Frida

Kan inte fatta att du äntligen (för dig alltså haha) ska åka! Du har ju snackat om detta i... tio år? hela livet?! episkt!

2012-04-25 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback