29 different attributes and only 7 that you like. 20 ways to see the world, or 20 ways to start a fight.

Det var ju faktiskt inte alls det låten som var våran themesong. Eller det var den låten men inte den varianten. Utan orginalet såklart. Spelades tills det blödde ur alla våras öron.

Nu sitter man här på en fredagskväll och kan summera denna veckan som fruktansvärt huslig! Har lagat min första plåt med vaniljhjärtan, lagat min första seriösa måltid sen jag flyttade hit och även skrubbat ugnen. Riktigt allvarligt seriöst skrubbande så att den skiner. Innan kunde man inte ens se in i den. Så vet ni vad! Jag kanske blir gift trots att jag aldrig blev satt på en hemmafru-skola!

I övrigt har jag lärt mig mycket nytt denna vecka. Som att prippen på norsk är kräsen eller lite-finare-än-alla-andra, att man kan överkoka tortellini och att man läser danska i skolorna på island. Helt fantastiskt lärorik vecka. Nu ska jag intala mig själv att jag inte är sjuk och se om en öl kan hjälpa på traven. God helg!

Kommentarer
Postat av: hannah

man kan ha en gubbe som skurar ungen i värsta fall. eller betala nån annan som gör det åt en ;)

Postat av: mamma

puh då kan vi kanske andas ut ;) puss

2012-02-11 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback