But you didn't have to cut me off, make out like it never happened and that we were nothing, and i don't even need your love.

Huj huj! Ännu en helg förbi och vilket ös det varit med dialekter från alla håll. Anton kom på besök, så fick Magnus äntligen upp lägenhetens testosteron- nivå en gnutta. Men höll kanske inte alltför länge när fredagskvällen slutade med att vi tre satt och spelade "Tjejmiddag".

Lördagen tog vi oss en tur till Korketrekken återigen. Med lite mindre folk, mer packad snö och en jävla fart! Och för inte nämna guppen. Gupp precis överallt. Vilket ledde till kollektiv-träningsvärk i både nacke och rygg. På kvällen skulle vi visa Anton utelivet i Oslo, vilket blev en kass kareoke-bar och senare London. En bög-klubb. Testosteron nivån höjdes ytterligare.

På söndagen vaknade jag i fosterställning på min säng med alla kläder på och fick mindre panik när jag insåg att klockan var halv tre. Hela lägenheten vaknade till liv och sysselsatte oss på olika sätt. Jag tog en snabb runda på skype med syrran för att sedan agera sminkmodell, innan vi avslutade kvällen och helgen med gemensam filmkväll framför Final Destination 5.

Det var en ny vecka med nya möjligheter. Ett helvete på jobbet, följdes av träning på antingen gymmet eller kickboxing och slutligen spel/bowling. Allt för att kittla våra tävlingsnerver. Jag var kanske inte alltför överlägsen på just bowlingen men tog igen det starkt på Med andra ord.

Nu ska jag hepp snepp snart iväg på min allra första pt timme, som tydligen ska vara i en timme och 15 minuter och jag ska ha värmt upp innan. Det blir till att tagga nu. Sen vet jag inte gjorde det smartaste draget i min idrottshistoria när jag anmälde mig på för Norges Cup i kikcboxing. Men den som lever får se..


Och helgens theme song:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du skriver så ofta. Puss

2012-02-01 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback