Maria came from Nashville with a suitcase in her hand, said she'd like to meet a boy who looks like Elvis.

Då bilder säger mer än ord är ju min plan, sedan länge, att göra ett ordentligt bildinlägg då det inte direkt är vad som prioriteras i min blogg. Men återigen slår latheten in och ni får helt enkelt hålla till godo. Lite till.

London baby! Var det mesta som sas i helgen, varvat med I hate your face och He was goooorgeous. Det var alltså en helg i Storbrittaniens huvudstad, årets OS-värd och i fullfärd med renovation och oppussing över allt! Insane. Och så stod ju min syster och fotograferade reklamen inför Paralymics, med tanken om att det var OS som hon skulle visa för pappa, som ska dit just under OS veckorna. Fin parantes.

Vi gjorde för att säga det sån, allt och ingenting. Vi shoppade, shoppade och shoppade. Hennes bästa köp? En Ironman-keps. Mitt bästa köp? Nya träningstightsen från Nike. Det är tur vi inte slåss om samma saker i alla fall. En mycket härlig helg och fantastisk tur och kvalitetstid med syster. Och ja, vi såg faktiskt en del sevärdheter med. Mer eller mindre frivilligt.

Nu är det bara en dag kvar för mig på SiO. I förra veckan fick jag mig en fin avskedspresent i form av ett alltför litet Jeg er Deiglig - linne och idag fick jag min franska hälsning lycka till vidare. Genom att bli nerdränkt i kycklingfett, scampivatten, milkshake, kaffesump, vinäger och sedan få lite tårta i hår, ansikte och mage. Enligt fransk tradition. Mycket snällt. Men de hade faktiskt med sig både handduk och shampoo. Så de är ju snälla egentligen antar jag.


Brist på saker att berätta eller skrivtorka, vet inte, men vi låter musiken tala och jag delar med mig av bästa låten just nu med svenska Niki & the Dove.



Kommentarer
Postat av: Hannah

London var AWESOME baby! Jag saknar det redan :) och dig med såklart :) och shit vad den låten är bra! I WANNA WASTE MY LOOVE ON YOU LIKE A PEARL MERCHAAAANT! Undrar vad det ska betyda. om det nu är det de sjunger ;) puss älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback