Rörda av en ton, i en melodi. Kan två hjärtan slå, så att båda två känner harmoni?

Om ett gott skratt förlänger livet, då har jag definivt säkrat mig själv ifrån olyckor under de kommande åtta månaderna. En tema-lös middagsbjudning med fokus på mat och hemmagjorda gotterier stod på lördagskvällens schema. Det var en kväll med charader, kaffe i vinet, disneymusik, Pehr-skämt, husvisning(ar), godiskaktusar och inte minst goda människor. Mina människor.
 
 
 
 
Klockan hann bli 07:00 när jag bäddade för Klara och Thomas på soffan och satt själv kvar, njöt lite extra av en ändå lyckad kväll, trots jag avskyr att vara värdinna, och mös till O helga natt.
 
Jag och Tommy Körberg in i söndagsmorgonen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

sjukt värdig avslutning på din Laholms-vistelse och början på ditt livs resa!! och jag tycker att du var en superb värdinna. kanske hade Pehr överträffat dig. men det vore bara han i så fall. ;)

2012-10-15 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback